Všeobecné obchodní podmínky
Ve Všeobecných obchodních podmínkách najdete všechny důležité právní informace týkající se prodeje a poskytování kurzů prostřednictvím webových stránek www.mimikomunikuje.cz. Všeobecné obchodní podmínky obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Před vlastním uzavřením smlouvy projevujete svůj souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami zaškrtnutím příslušného okénka v závěru objednávkového formuláře. Všeobecné obchodní podmínky se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i pro Vás závazné.
1. Předmět Všeobecných obchodních podmínek ke kurzům, lekcím a seminářům pro rodiče
1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují postupy a podmínky, za nichž Zuzana Holubová, IČ: 86914120, se sídlem Hvězdná 492/23, Liberec 460 05 (dále jen poskytovatel) poskytuje služby spočívající v pořádání vzdělávacích kurzů a seminářů.
1.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) naše vzájemná práva a povinnosti v souvislosti s nákupem kurzů a výukových materiálů. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
2. Definice pojmů
2.1 Poskytovatel: Zuzana Holubová, je osoba podnikající na živnostenský list, dle českého práva, která poskytuje služby spočívající v pořádání kurzů a seminářů, kde vystupuje na straně poskytovatele služeb (v daňovém dokladu uvedena jako dodavatel).
2.3 Účastník: Účastník je fyzickou osobou, která se přihlásí na kurz či seminář pořádaný poskytovatelem. Účastník je vždy konečným příjemcem služby. Účastník může být osobou odlišnou od osoby, která vstupuje do smluvního vztahu s poskytovatelem na straně účastníka (např. dar). V tomto případě se účastník označuje jako konečný příjemce služby (pro účely vystavení daňových dokladů). Účastník se stává účastníkem kurzu či semináře ve chvíli, kdy dojde platba za kurz či seminář na účet poskytovatele.
2.4 Náhradník: Náhradníkem je fyzická osoba, která se přihlásila na kurz či seminář jako účastník a které poskytovatel sdělil e-mailem, že je vedena jako náhradník z důvodu překročení maximálního počtu účastníků.
2.5 Náhradní účastník: Náhradní účastník je osobou, která splňuje předpoklady být účastníkem a kterou účastník označí za osobu, která se kurzu či semináře účastní na místo účastníka.
2.6 Třetí osoba: Třetí osoba, je osoba, která platí za účast na kurzu či semináře za někoho dalšího, a která vstupuje do smluvního vztahu na straně příjemce služby. Pro účely vystavení daňových dokladů je označována jako odběratel – plátce.
2.7 Kurz: Kurzem se pro účely smluvního vztahu mezi poskytovatelem a účastníkem rozumí vzdělávací kurzy, které pořádá a nabízí poskytovatel.
2.8 Seminář: Seminářem se pro účely smluvního vztahu mezi poskytovatelem a účastníkem rozumí vzdělávací semináře, které pořádá a nabízí poskytovatel.
2.9 Přihláška: Přihláška je formulář vyplněný účastníkem prostřednictvím formuláře na webových stránkách poskytovatele. Objednávku můžete učinit i jinou závaznou formou.
2.10 Webové stránky: Webovými stránkamijsou www.mimikomunikuje.cz.
2.11 Výukový materiál: Výukový materiál je materiál společností Baby Signs® a Go Kids!®, jenž je buď nezbytnou a povinnou součástí Kurzu (Znakování se zpěvem a hrou I., II.) a jako takový je zahrnut v pořizovací ceně Kurzu, nebo se jedná o doplňkový materiál, jež si může účastník, zájemce i třetí osoba zakoupit.
3. Vymezení smluvních stran
3.1 Poskytovatelem služeb je Zuzana Holubová (poskytovatel). Příjemcem služeb je vždy fyzická osoba (účastník). Účastník se vždy přihlašuje na kurzy prostřednictvím přihlášky ve formě webového formuláře na stránkách poskytovatele. V některých případech může na straně účastníka vystupovat i třetí osoba, právnická nebo fyzická osoba, která je plátcem ceny kurzu. Na daňovém dokladu platby za cenu kurzu je vždy uvedena jako odběratel.
4. Podmínky účasti na kurzu a semináři
4.1 Není-li v podmínkách kurzu určeno jinak, účastníkem kurzu je doprovodná dospělá osoba a dítě. Poskytovatel je oprávněn omezit, rozšířit či výčtem upřesnit okruh účastníků. V případě sourozenců je možnost slevy na kurzovném nebo poskytnutí doplňkových materiálů stejné hodnoty, záleží na domluvě mezi poskytovatelem a účastníkem.
4.2 Není-li v podmínkách semináře určeno jinak, účastníkem semináře mohou být oba rodiče. Poskytovatel je oprávněn omezit, rozšířit či výčtem upřesnit okruh účastníků.
4.3 Každý z účastníků kurzů či seminářů je odpovědný za svůj zdravotní stav, a to jak ve vztahu ke svému zdraví, tak i ve vztahu k dalším osobám – poskytovateli a účastníkům kurzů či seminářů. Poskytovatel je oprávněn odmítnout účast účastníka či zájemce na kurzu či semináři, který není zjevně zdravotně způsobilý a mohl by svým zdravotním stavem ohrozit další účastníky kurzu či semináře, poskytovatele, nebo svoji osobu, a to bez náhrady.
5. Zájemce o zařazení do seznamu vážných zájemců o kurzy (zájemce)
5.1 Zájemci, kteří mají zájem o účast na kurzu či semináři, u kterého doposud nebyl stanoven přesný termín konání, mohou požádat o zařazení na seznam vážných zájemců prostřednictvím e-mailu na adrese zuzka@mimikomunikuje.cz. Následně obdrží od poskytovatele potvrzující e-mail o jejich zařazení a evidenci poskytovatelem. Vedení zájemce v seznamu vážných zájemců nezavazuje poskytovatele k povinnost příslušný kurz či seminář vypsat.
5.2 Po otevření oficiálního přihlašování do daného kurzu či semináře budou všichni zájemci zařazeni na seznam vážných zájemců o kurz či seminář (včetně těch, kteří byli zařazeni jako náhradníci), budou ze strany poskytovatele informováni e-mailem a vyzváni k podání přihlášky. Každý zájemce, který trvá na své účasti na kurzu či semináři, pak musí vyplnit a odeslat přihlašovací formulář na kurz či seminář.
5.3 Zájemci a účastníci kurzů souhlasí s tím, aby jim poskytovatel zasílal nabídky na případné další kurzy a semináře.
6.Uzavírání smluv
6.1 Účastník vyplní a odešle přihlašovací formulář na webu poskytovatele, a to včetně souhlasu účastníka se zpracováním osobních údajů a včetně souhlasu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Tímto odesláním se účastník zavazuje uhradit řádně a včas plnou cenu kurzu či semináře. Účastník má povinnost před vlastním odesláním přihlášky zkontrolovat a případně opravit své osobní údaje. Údaje uvedené v přihlášce jsou poskytovatelem považovány za správné.
6.2 Poskytovatel potvrdí obdržení přihlášky účastníku potvrzovacím e-mailem. Po následné domluvě obou stran zašle na e-mail fakturu s plnou cenou, nebo 1. splátkou kurzu či plnou cenou semináře. V případě, že poskytovatel obdrží přihlášku zájemce ve chvíli, kdy je již naplněn maximální počet účastníků kurzu či semináře, poskytovatel zašle účastníku informační e-mail, kde jej upozorní, že byl zařazen do seznamu účastníků kurzu či semináře jako náhradník a prozatím účastníkovi nezašle fakturu určenou pro kurz či seminář. V případě, že se na kurzu či semináři neuvolní místo, nemá účastník v postavení náhradníka právo absolvovat kurz či seminář a poskytovatel není povinen kurz či seminář účastníkovi poskytnout. V případě, že se na kurzu či semináři uvolní místo, zašle poskytovatel účastníkovi informační e-mail, kde se dotáže účastníka, zda trvá jeho zájem o účast na kurzu či semináři. Jestliže náhradník svou účast potvrdí, zašle mu poskytovatel fakturu s cenou kurzu či semináře, která může z časových důvodů obsahovat zkrácenou dobu splatnosti. Okamžikem připsání ceny kurzu či semináře na účet poskytovatele je účastník oprávněn k účasti na kurzu či semináři. Připsáním ceny kurzu či semináře na účet poskytovatele se účastník, případně osoba, která účastníka na kurz vysílá, stává oprávněnou smluvní stranou smlouvy s poskytovatelem a účastník se tak stává konečným příjemcem služby.
6.3 Platby budou prováděny bezhotovostním převodem. Platby v hotovosti jsou možné pouze s výslovným souhlasem poskytovatele.
6.4. Pokud je součástí plnění poskytovatele dodání hmotného či nehmotného obsahu (např. Výukového materiálu), použije se přiměřeně ustanovení občanského zákoníku o koupi, to však pouze v případě, že takové dodání nelze jako doplňkové podřadit pod poskytování služeb.
6.5. Pokud budete s poskytovatelem v místě jeho podnikání (typicky na semináři, případně na kurzu sjednávat smlouvu o nákupu dalších výukových materiálů či jiných věcí, je taková smlouva nezávislá na smlouvě o poskytování služeb a tyto obchodní podmínky se použijí jen v rozsahu, v jakém jsou zde uvedeny z důvodu podmínek zákona, od nichž se nelze odchýlit.
6.6. Služba bude vždy poskytnuta ve vymezené době, která bude uvedena v nabídce na webové stránce www.mimikomunikuje.cz, popř. v době podle těchto obchodních podmínek.
7.Cena, platba a smluvní pokuta
7.1 Poskytovatel zašle na e-mail fakturu s plnou cenou, nebo 1. splátkou kurzu či plnou cenou semináře.
7.2 Potvrzením přihlašovacího formuláře se stal účastník zavázán k zaplacení plné ceny kurzu či semináře. V případě, že se účastník s poskytovatelem dohodl na možnosti rozdělení platby do více splátek, poskytovatel zašle na e-mail také fakturu s 2. splátkou. Tu je účastník povinen zaplatit.
7.3 Platby budou prováděny bezhotovostním převodem. Okamžikem zaplacení sjednané ceny je připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele. Platby v hotovosti jsou možné pouze s výslovným souhlasem poskytovatele.
7.4 Faktura obsahuje datum splatnosti. V případě splacení ceny kurzu či semináře po datu splatnosti je poskytovatel oprávněn požadovat po účastníku smluvní pokutu ve výši 0,1 % z neuhrazené částky za každý, i započatý den prodlení.
8. Zrušení kurzu, lekce, semináře
8.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit kurz či seminář, nebo změnit termín, kdy jsou kurz či seminář pořádány. Již přihlášený účastník má nárok na vrácení plné ceny kurzu či semináře. Účastníci i zájemci berou na vědomí, že zrušením kurzu jim nevznikají žádné další nároky vůči poskytovateli. Platby poskytnuté účastníkem poskytovatel vrátí vždy na účet účastníka, či třetí osoby (plátce; odběratele), ze kterého byla platba poskytnuta.
8.2 V případě změny termínu konání kurzu či semináře bude účastníkům nabídnut nový termín. V případě, že účastník nebude s přesunutím nového termínu souhlasit, poskytovatel mu vrátí plnou cenu kurzu či semináře.
8.3 V případě, že účastník bude s přesunutím na nový termín souhlasit, poskytovatel si ponechá již zaplacenou platbu kurzu či semináře na účtu poskytovateli.
8.4 V případě, že účastník zaplatí cenu kurzu či semináře po splatnosti faktury a nebyla mu poskytovatelem zrušena účast na kurzu či semináři, je poskytovatel oprávněn odmítnout účast účastníka na kurzu a v tomto případě vrátí účastníku platbu. V takovém případě není dotčena povinnost přihlášeného účastníka uhradit smluvní pokutu.
8.5 Zrušení účasti na kurzu ze strany přihlášeného účastníka se řídí podmínkami pro stornování účasti uvedenými v bodě 9. V případě změny termínu kurzu či semináře ze strany poskytovatele jsou všichni přihlášení informováni e-mailem a je jim nabídnut termín náhradní. Přihlášený účastník má právo v takovém případě účast na kurzu či semináři odmítnout a požadovat o vrácení platby za kurzu či seminář v plné výši. V případě, že svou účast na náhradním termínu přihlášený přijme, má se za to, že uhrazená cena původního termínu kurzu či semináře je úhradou účasti na náhradním termínu. Zdanitelným plněním se pak pro účely daně z přidané hodnoty stává první den konání kurzu v novém termínu.
9. Storno podmínky
9.1 Žádost o zrušení účasti na kurzu či semináři účastníci zašlou e-mailem na adresu zuzka@mimikomunikuje.cz. Při zrušení účasti je nutné uvést: Vaše jméno, e-mail, v případě platby číslo variabilního symbolu uvedeného na faktuře.
9.2 V případě zrušení účasti na kurzu ze strany účastníka, je poskytovatel oprávněn požadovat poplatky za zrušení účasti na kurzu (storno poplatky), a to následovně:
- Pokud svou účast na kurzu zrušíte více než 48 hodin před první lekcí kurzu, bude vám vrácena celá dosud uhrazená částka. Storno poplatek činí 0 % ceny.
- Pokud svou účast na kurzu zrušíte méně než 48 hodin před zahájením nebo již po jedné absolvované lekci kurzu, bude vám vrácena polovina uhrazené částky. Storno poplatek činí 50 % ceny. Pokud svou účast zrušíte po více než 1 absolvované lekci, uhrazená částka je nevratná. Storno poplatek činí 100 % ceny.
- V případě, že si za sebe přihlášený účastník najde náhradního účastníka celého kurzu či semináře, je storno poplatek 0 %.
- Poskytovatel může ve výjimečných případech zaplacení storno poplatku prominout.
9.3 Pokud se účastník kurzu či semináře nezúčastní, cena kurzu se nevrací a budou mu poskytnuty všechny materiály v ceně kurzu či semináře.
9.4 Peníze budou účastníkovi vráceny na stejný účet, ze kterého byla uhrazena záloha. Účastníkovi bude zaslán na e-mailovou adresu (uvedené v přihlášce na kurz či seminář) opravný daňový doklad o vrácení platby a provedením odečtu storno poplatku.
9.5 V případě potřeby omluvy na jednotlivé hodiny je třeba omluvu nahlásit 24 hodin předem telefonicky na číslo +420 735 149 571 nebo e-mailem zuzka@mimikomunikuje.cz, účastníkovi je nabídnuta náhrada nebo osobní konzultace, podle domluvy s účastníkem.
9.6. V případě vyšší než poloviční absence všech účastníků některé z lekcí kurzu bude lekce zopakována na konci kurzu jako náhrada.
9.7. V případě, že dojde ke zrušení lekce poskytovatelem, např. z důvodu nemoci, musí poskytovatel zajistit náhradní lekci (obvykle na konci kurzu).
10. Výukové materiály
10.1 V průběhu trvání kurzu či semináře jsou účastníkům poskytovány vzdělávací informace prostřednictvím materiálů tištěných, elektronických či multimediálních. Tyto materiály jsou určeny výhradně pro účely výuky a osobní potřebu účastníků. Tyto materiály nesmí být celé, ani jejich části, jakýmkoliv způsobem šířeny, kopírovány či upravovány a využívány jinak, než jako výukové materiály pro účely kurzu či semináře a pro jednotlivého účastníka.
11. Další práva a povinnosti účastníků
11.1 Veškeré pořizování obrazového a zvukového záznamu během celého kurzu či semináře nebo jeho části je možné pouze s výslovným předchozím souhlasem lektora a dalších účastníků.
11.2 Veškeré záznamy obrazem i zvukem jsou určeny výhradně k osobnímu studijnímu použití účastníků a nesmí být jakýmkoliv způsobem šířeny dále bez souhlasu.
11.3 Účastníci berou na vědomí, že v průběhu kurzu či semináře může poskytovatel pořizovat fotografie, obrazové a zvukové záznamy pro účely dalšího vzdělávání a pro účely použití na webových stránkách a sociálních sítích poskytovatele.
12. Reklamace
12.1 Výukové materiály jsou dodávány nové a bezvadné. V případě, že věc při převzetí není ve shodě se smlouvou, sdělte to prosím bezprostředně po zjištění poskytovateli osobně nebo poskytovatele kontaktujte emailem na zuzka@mimikomunikuje.cz aby byla situace vyřešena k Vaší maximální spokojenosti.
12.2 Pokud bylo dodáno vadné zboží, poskytovatel Vám co nejdříve vymění materiály za nové a nepoškozené.
12.3 Pokud by se jednalo o případ k individuálnímu posouzení, bude poskytovatel zboží reklamovat u dodavatele Neurasoft s.r.o. a reklamace se přiměřeně v mezích, v jakých to lze těmito obchodními podmínkami sjednat, řídí jejich obchodními podmínkami.
13. Zpracování osobních údajů
13.1 Při vyplňování registračního formuláře na kurz či seminář, jsou účastník nebo zájemce, povinni sdělit poskytovateli své osobní a jiné údaje uvedené v příslušném formuláři na webových stránkách poskytovatele.
13.2 Souhlas se zpracováním osobních údajů je požadován při vyplnění každého registračního formuláře.
13.3 Účastníci a zájemci dávají poskytovateli výslovný souhlas s užitím své adresy, telefonních čísel a elektronické adresy pro účely zasílání kontaktních sdělení, obchodních sdělení, propagačních materiálů, certifikátů a daňových dokladů, a to prostřednictvím SMS, elektronické pošty či písemně, a to po dobu neurčitou. Zájemce, či účastník je oprávněn výše uvedený souhlas kdykoliv písemně odvolat.
13.4 Účastníci souhlasí s tím, že během kurzů či seminářů budou pořizovány fotografie, audio a video záznamy pro účely dokumentace a propagace poskytovatele, a to prostřednictvím webových stránek poskytovatele a sociálních sítí.
14. Vyloučení odpovědnosti
14.1 Všechny produkty a služby slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti rodičovství, výchovy, rozvoje dětí, výuky a osobního rozvoje. Informace a výukové materiály, které zprostředkovává poskytovatel, jsou pouze návody a doporučení. Poskytovatel nenese odpovědnost za úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za pocity, zdravotní stav a stavy, které mohou nastat. Po celou dobu trvání semináře, lekcí či kurzu jsou účastníci plně svéprávní a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování. Úspěch účastníků a zájemců je odvislý od řady dalších faktorů, které nemůže poskytovatel ovlivnit, jako např. dovednostech, možnostech, znalostech, schopnostech, obětavosti, trpělivosti, zdravotním stavu apod.
14.2 Informace obsažené v těchto produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty a obsah mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob, a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
15. Závěrečná ustanovení
15.1 Vyplněním přihlášky na kurz či seminář účastník potvrzuje, že se seznámil se Všeobecnými obchodními podmínkami a GDPR poskytovatele a souhlasí s nimi.
15.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo odchýlit se od smluvních podmínek.
15.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo změny obchodních podmínek. Tyto podmínky jsou platné a účinné po celou dobu trvání smluvních vztahů s poskytovatelem. Ukončení smluvního vztahu se nedotýká platnosti a účinnosti ustanovení těchto podmínek, která s ohledem na svou povahu musejí přetrvat až do úplného vyřízení všech nároků ze smluvního vztahu vyplývajících, zejména ustanovení o volbě rozhodného práva, smluvní pokutě a dalších.
15.4 Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 1.11.2024